۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

توانايي نه گفتن

عاشق واقعي كسي است كه نه گفتن بلد باشد. او كسي است كه خودش را براي آنكه دوست دارد تكه و پاره مي كند، جر مي دهد، مي كشد اما، بهش نه هم مي گويد.

- من دوستت ندارم، تو دوسم داري؟
- معلومه عزيزم.
- من براي تو وقت ندارم، تو براي من وقت داري؟
- معلومه عزيزم.
- من بهت زنگ نمي زنم، تو بهم زنگ مي زني؟
- معلومه عزيزم.
- من هواتو ندارم، تو هوامو داري؟
- معلومه عزيزم.
- به خاطر من چادر سرت مي كني؟ (به فلاني راي مي دهي؟ طرفدار فلاني مي شوي؟)
- نه! ريدم به سرت عزيزم!
آهاي دخترها! اين جور عاشقي است، عاشق واقعي. خودش و اعتقاداتش را به خاطر هيچ چيز حتي عشقش نمي فروشد.

۱ نظر:

دوست زندانی سیاسی روز تحلیف گفت...

سارا خداییش این "عاشق واقعی" از اون واژه های مسخره اس که به هیج دردی جز دلبری از دخترکان تازه بالغ نمی خوره. به قول شاعر عشق تپه ای است که هر خری از آن بالا می رود و شما هم محصول آن سوی تپه هستید!!